אריזה והובלה, מחיר ושירות הובלה ואריזה

להצעת מחיר חייגו  072-3713030

מעבר דירה. כולנו מכירים את זה. מיליון דברים על הראש, ריצות, מתח, סידורים, חוזה ומשכנתא, ובסוף מגיעים לשלב של אריזה והובלה של הובלות דירה.

כיצד מכניסים חיים שלמים לתוך ארגזים, זו השאלה הראשונה שאנחנו שואלים את עצמנו, והשאלה השנייה היא איפה מוצאים חברת הובלה אמינה ומקצועית שתבצע את העבודה.

ואולי בכלל אפשר למצוא חברה מקצועית המשלבת אריזה והובלה בכובע אחד ולחסוך כאב ראש, כסף וזמן?

מעבר דירה. כולנו מכירים את זה. מיליון דברים על הראש, ריצות, מתח, סידורים, חוזה ומשכנתא, ובסוף מגיעים לשלב של אריזה והובלה.

כיצד מכניסים חיים שלמים לתוך ארגזים, זו השאלה הראשונה שאנחנו שואלים את עצמנו, והשאלה השנייה היא איפה מוצאים חברת הובלה אמינה ומקצועית שתבצע את העבודה.

ואולי בכלל אפשר למצוא חברה מקצועית המשלבת אריזה והובלה בכובע אחד ולחסוך כאב ראש, כסף וזמן?

כיצד למצוא חברת אריזה והובלה מתאימה?

כשמגיעים לשלב של חיפוש אחרי חברת הובלות, צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים, על מנת להבטיח הובלה בטוחה ומסודרת לבית או לדירה החדשה.

חיפוש קצר בגוגל חושף בפנינו רשימה ארוכה של חברות הובלות בעלות ותק ומוניטין. לחלקן אתרי אינטרנט מסודרים ומפורטים ולחלקן מספרי טלפון להתקשרות.

מה שחשוב במיוחד לבדוק הוא מיהם האנשים שמאחורי הקו.

האם לחברת ההובלות יש בכלל רישיונות מתאימים. האם היא מעסיקה צוות מובילים מנוסה והאם היא זמינה ביום ובשעה שתכננתם לביצוע ההובלה.

מעבר דירה כאמור נשען על שני יסודות: אריזה והובלה ולשניהם אמורה חברת ההובלות לדאוג. לבצע את ההובלה באמצעות משאית או רכב הובלה ביום המעבר ולדאוג לספק ללקוחות ארגזים וחומרי אריזה כגון ניילון פצפצים, ניילון נצמד וגלילי דבק.

הרהיטים שלכם, כלי המטבח, הארונות, המסמכים, עבודות האומנות וחפצי הנוי שצברתם, הם אתם, הם הנשמה שלכם. הם הולכים איתכם והופכים ארבעה קירות לנווה ביתי נעים, חמים ומגונן ולכן, חשוב לבחור חברת הובלות שעבורה ההובלה שלכם היא לא עוד עבודה שצריך לעשות וללכת. חברת הובלה אמתית שאכפת לה מהלקוחות שלה ומהרכוש שלהם, שולחת נציגים או ראשי צוות לפגישה מסודרת בבית הלקוח, שם הם מבצעים הערכת תכולה ועושים סיור בבית ובסביבתו וכן בסביבות הבית החדש, על מנת לאתר קשיים ולתכנן אסטרטגיית הובלה.

לאחר ששוקללו כל הנתונים, יקבל הלקוח הצעת מחיר מפורטת, המורכבת מכל הפרמטרים החשובים. בחוזה שעליו יחתום הלקוח תיתן חברת ההובלות אחריות מלאה וביטוח תכולה מקיף.

מכאן מתחיל השלב של אריזה והובלה שמסתיים בסופו של יום המעבר בטפיחות הדדיות על השכם ובברכת מזל טוב. בסופו של דבר גם תקופה לחוצה של מעבר דירה יכולה להיות קלה יותר בזכות אריזה והובלה מקצועית.

מתי מומלץ לשקול להשתמש בשירות אריזה והובלה?

ישנן גם חברות הובלות המתמחות בשירותי אריזה והובלה. כלומר, צוות אורזים מקצועי מגיע לבית הלקוח, ואורז עבורו את הבית, וצוות מובילים שמבצע את עבודת ההובלה, קרי העמסה, פריקה וסידור ביעד החדש.

לחסרי ניסיון באריזה שזהו מעבר הדירה הראשון שלהם, מומלץ לשקול להשתמש בשירותי חברת אריזה והובלה.

למי שבכל זאת חשוב להם לארוז בעצמם את הדירה / הבית, כדאי לבקש טיפים ועצות חשובות מאנשי חברת ההובלה. הם ישמחו תמיד לייעץ ולסייע.

עוד על הובלה ואריזה

יש כאלה ששומעים את המילים הובלה ואריזה וישר חוטפים מיגרנה. לעומתם, ישנם אנשים שהמילים הובלה ואריזה שוות מבחינתם לטלפון לחברת הובלה ואריזה, תיאום קצר, פגישה ובחזרה להמשך השגרה.

אז מדוע בעצם להיכנס לטראנס של הובלה ואריזה. במקום סידורים, ריצות, תיאומים, ביורוקרטיה ולילות ללא שינה, מחפשים חברות הובלה ואריזה המספקות לצד משאית וסבלים גם שירותי אריזה מקצועיים ויעילים, כך שלכם נשאר רק לקבוע יום ושעה למעבר, ומכאן והלאה, זה כבר בידיים האמונות של צוותי החברה.

הצורך בשירות הובלה ואריזה

רובנו מפקידים רק את משימת ההובלה בידי חברת הובלות מקצועית ונוטים לבצע את האריזה בעצמנו, בדרך שלנו, בשיטה שלנו ובקצב שלנו. לרוב ישנם גם מסעות חיפוש הזויים ומצחיקים אל מצבורי ארגזים למחזור בחצרות רשתות שיווק וסופרמרקטים. מסעות הנכנסים לפנתאון הפולקלוריסטי המשפחתי.

וישנה גם הספירה הבלתי נמנעת של הארגזים והכתובות "זהירות שביר" על הקרטונים. פה ושם נתקלים בחפצים ובמכתבים נשכחים שגורמים לבלוטת הדמעות לפעול. בסך הכול חוויה.

אז מה עושים, או יותר נכון, לא עושים?

מחליטים שהפעם אתם לא אורזים את הבית בעצמכם, אלא מזמינים חברת הובלה ואריזה לעשות עבורכם את העבודה.

תתפלאו כיצד בעזרת הניסיון והידע של חברת הובלה ואריזה הבית יכול להיכנס לארגזי עץ גדולים, תוך יומיים שלושה וכיצד סבל "צפלון" מעמיס חצי בית על הגב, תוך כדי זה שהוא רוקד דבקה במדרגות, מפלרטט עם השכנה ומנגן על מסרק ביצוע מופתי וסוחף לצ'ארדש מאת מונטי

היכן ניתן למצוא חברות הובלה ואריזה?

נכון, אריזה יכולה להיות עיסוק נחמד אילו היה לנו מספיק זמן ליהנות ממנה באמת. אלא שאין לנו את הזמן הזה וההובלה נקבעה לעוד כמה שבועות. לא תספיקו לומר ג'ק רובינזון ואתם כבר שם.

היכן מוצאים אגב חברות הובלה ואריזה, כלומר גמלים חסונים כפולי דבשת. חברים, קולגות, בני משפחה, מדריכי טלפון, גוגל, פליירים, מגנטים וכרטיסי ביקור של חברות הובלה ואריזה שנמצאות כמעט על כל לוח מודעות בערים ובכניסות לבנייני מגורים.

כל מה שתצטרכו לעשות זה להרים טלפון ולקבוע פגישה, לקבל הצעות מחיר ולזרום בנחת אל יום המעבר, בידיעה שחוץ מכם, כל היתר נארז ועולה למשאית בידי המומחים של חברת הובלה ואריזה.

הללו גם מנהלים באופן מקצועי את יום ההובלה, מעמיסים ופורקים, עם הרבה רצינות מחד והומור מאידך, נותנים עצות טובות, דואגים לפריטים הרגישים ומעניקים אחריות מלאה על העבודה וביטוח תכולה מלא.

הובלה ואריזה, תרופה בדוקה לכאב ראש.

הובלה ואריזה מחיר

בעת תכנון מעבר דירה אנחנו שואלים את עצמנו תמיד, האם אנחנו באמת מוכנים לצעד הזה והאם יש לנו בכללכוח להיכנס לאריזה ולניהול המעבר בצורה אופטימאלית במלוא האנרגיה. לרובנו, שגם ככה קצרים בזמן פנויוכורעים תחת נטל הפרנסה והחיים בישראל של היום, שירותי הובלה ואריזה בעת מעבר דירה, הם חיוניים כמואוויר לנשימה. נכון שהמילה הבאה אחרי הובלה ואריזה היא מחיר, אבל מהם כמה אלפי שקלים לעומת שקט נפשיוידיעה שאת מעבר הדירה הזה אתם הולכים לעבור כמשקיפים מהצד. יש מי שיעשה עבורכם את העבודה. הובלהואריזה מחיר. אתם משלמים מחיר הוגן והגיוני על כל מהלך ההובלה, מההעמסה ועד לפריקה ולסידור הרהיטיםבדירה החדשה וכמובן על צוות מקצועי שבא אליכם הביתה, אורז את הבית קומפלט ומכין אותו להובלה.

הובלות ואריזות

לא רואים עליכם שעברתם דירה. לא רואים עליכם שארזתם, סחבתם והתאמצתם. לא רואים עליכם עקבות שלדבק מסקינטייפ ולא כתמים של טוש עבה לכתיבה.אולי מפני שהפעם השתמשתם בשירותי הובלות ואריזה והורדתם מעצמכם את הבוג'רס.לא לכולנו יש זמן ויכולת לארוז את הבית ולהכין אותו להובלה בצורה האופטימאלית ולכן, חברות הובלות ואריזהמהוות פתרון מצוין וחוסכות לכם הרבה כסף.

איך זה עובד ?

פשוט מאוד. מתקשרים לחברת הובלות ואריזה ומסבירים לנציגיה לאן אתם מתעתדים לעבור, מהו היקף התכולהשלכם ועל איזה תאריך מעבר חשבתם. את כל היתר יעשו עבורכם ובמחיר משתלם במיוחד, צוותי הובלות ואריזה מקצועיים ומיומנים. הזמנתם הובלות ואריזה ?, כל מה שנשאר לכם לעשות זה לחכות למובילים בדירה החדשה.

שירותי הובלה ואריזה הם השירותים הכי משתלמים והכי פרקטיים בארץ

מעבר דירה אינו קל ויש סביבו הרבה התרוצצויות, הרבה סידורים, הרבה ביורוקרטיה והרבה הוצאות. לא תמיד ישלכם מספיק זמן ותשומת לב זמן להקדיש לאריזות ולהכנת הדירה להובלה. על כן מציעים לכם שירותי הובלהואריזה ליהנות מראש שקט מההזמנה ועד לסיומה של ההובלה. צוות אורזים מחברת שירותי הובלה ואריזה יגיעאליכם הביתה עם כל חומרי האריזה ויבצע עבורכם את קיפול הדירה בצורה בטוחה ומקצועית. ביום ההובלה עצמויגיעו הסבלים עם המשאית, יעמיסו את תכולת הדירה, יפרקו אותה בדירתכם החדשה ואף יסייעו לכם לסדר ולעצבאותה. כשאתם מזמינים שירותי הובלה ואריזה אתם משלמים מחיר סביר עבור השירות הכפול ויודעים שכל מהשנותר לכם לעשות, זה לעבור דירה בעצמכם ואולי פה ושם לסייע לאורזים בכל מה שקשור בכלים שביריםובחפצים ומסמכים בעלי חשיבות.