הובלות בהרצליה, שירותי הובלה בהרצליה

להצעת מחיר חייגו  072-3713030

 

"בנימין זאב,

לגנב העברי הראשון כבר ניקו את השליש

בלילה מלכה עבריה משוטטת בכביש

ושוטר עברי ראשון מבריח לכלא חשיש.

רק דרך אגב, כדי שתדע

ואם תרצה, אין זו אגדה"

(בנימין זאב: יענקל'ה רוטבליט ויאיר רוזנבלום)

 

מעניין מה היה קורה אם בנימין זאב היה מתעורר לכמה שעות, ומשקיף ממעלה גבעת החול שבצומת הסירה, על המדינה אותה חלם והגה. "אם המדינה הייתה כמו חברת הובלות בהרצליה, הובלות דירה.." הוא היה מהרהר לעצמו, "הכול היה דופק כמו שעון ואף טייקון לא היה נזקק לתספורת. ממילא לכולם הייתה קרחת"…

הציניים שבינינו צוחקים על משה רבנו שהיה כבד פה וכבד לשון, וכשזה שבזכותו הכול שאל אותו לאיזו מדינה הוא היה רוצה להוביל את עמו, הוא התכוון לומר קנדה אבל יצא לו כנען.

בתוך כל הפקקים והשחיתויות, הפרשיות המביכות המציפות את הכותרות, חברי הכנסת והשרים שאינם בוחלים בשום צעדים כדי להשיג את מטרותיהם, כלומר כמה שיותר דבק סופר גלו לכמה שיותר כיסאות, האם יש עוד מקום לחזון הזה של פעם? לאמונה ולתום?

 

אינני יודע אם הרצל היה אוהב את מה שהיה רואה, אבל דבר אחד הוא בטח היה עושה. פונה שמאלה במחלף, מנפנף בידו לשומר בבניין שהיה פעם ביתה של חברת סלולר מפורסמת ונוסע לכיוון הכניסה לעיר הקרויה על שמו. בדרך הוא היה חולף על פני משאית הובלות בהרצליה ואומר לעצמו שיש עוד תקווה למקום הזה.

הוא היה עוצר את המכונית ליד בית הקפה הראשון שהיה רואה. נכנס פנימה בנונשלנטיות, מתיישב ומזמין אספרסו קצר וטוסט סלמון, זכר לימיו הטובים בווינה, משעין את גבו על מסעד הכורסא ונאנח.

הרצליה שלו הייתה מקבלת אותו כמו המלצרית בבית הקפה השכונתי. בחיוך חם ומזמין. תרגיש בבית, היא הייתה אומרת לו "נעדרת יותר מדי זמן, הגיע הזמן לעצור, להישאר."

מעניין איזו דירה היה הרצל שלנו מחפש בהרצליה. מה שבטוח הוא שעל המרפסת הוא היה מוותר. ממילא נאומים הם כבר פסה ולמרפסות יש בשנים האחרונות בישראל, קונוטציה שלילית.

אבל דירה זו דירה, ומעבר דירה להרצליה זקוק לחברת הובלות בהרצליה, כך שהרצל יוצר לרחוב טלפון ציבורי עם אסימונים, (בקונגרס הציוני הראשון עוד לא היו טלפונים ניידים) על מנת להתקשר לבעל הדירה לקבוע פגישה לסגירת חוזה לדירה החדשה ששכר ולנציג חברת ההובלות כדי לקבוע הובלה.

בינתיים הוא היה מגלה את נפלאות השוקו מרשמלו, מלטף את הזקן ושומע בחצי אוזן שתי צעירות מתלחשות. "תגידי, הזה הוא לא החוזה"?

הובלות בהרצליה – מובילים בשירות

לבסוף הוא היה מנגב את קצות פיו במחטה צחורה, מביט בשעון הזהב שתלוי על חזהו ויוצא אל המכונית. יש לו עוד יום ארוך. החוזה עוד צריך לחתום על חוזה ולחכות לצוות המובילים. הם להפתעתו, יגיעו מהר. ככה זה עם הובלות בהרצליה. שירות כמו שצריך.

המשאית כבר טעונה בחפצים שירדו מהמטוס וכל הכבודה הזו כבר בדרך לדירה החדשה. השלב הבא אחרי ההתארגנות היה לחפש עבודה. לכו תדעו, במדינה כמו שלנו שבה דברים קורים מהרגע להירגע, אולי תפקיד הנגיד יתפנה. והוא, חוזה המדינה, מה הוא בסך הכול ביקש, דירה בהרצליה, פסל קטן על הגבעה במחלף הסירה ומשאית של חברת הובלות בהרצליה. בחייכם, חבר'ה, אל תשטפו לו את העפר מהעיניים, לא בא לו להרצל לראות מה עשינו למדינה שלו…

הובלות הרצליה

ככל שהכרך התל אביבי הסוחף, הנהנתן, מתקדם צפונה וכובש במגדליו הגבוהים עוד חלקת אדמה ועוד אחת, כך הולכים מחירי הדירות ומאמירים לגובה. אז אם כבר ליהנות מאיכות חיים גבוהה וממחירי דירות שפויים יחסית, למה שלא תעברו לגור בהרצליה?

הובלות הרצליה – מובילים במצוינות

רציתם יוקרה, ולהרצליה יש הרבה יוקרה להעניק. רציתם שקט, ונוף, קיבלתם שדות פתוחים. רציתם שירותים מתקדמים וניקיון, מרכזי קניות ובילוי ומערכת חינוך מצוינת. רציתם שירותים מצוינים של אנשי מקצוע כדוגמת הובלות הרצליה.

הלו, תתעוררו. הרצליה!!!

בעיר שבה השגרירים של המדינות הבכירות מעדיפים לגור. שיש לה מרכז עסקים והיי-טק. בעיר צעירה, זורמת ומתקדמת, יש גם לכם מקום.

זה לא חומר תעמולת בחירות, ואף מועמד לכורסת ראש העיר אינו עומד מאחורי הדברים הללו. רצינו בעצם לספר לכם על הובלות הרצליה, אבל קודם, לפני שאתם מחפשים הובלות הרצליה ועוברים לגור בעיר, חשבנו לספר לכם על המקום שיהפוך להיות ביתכם בשנים הקרובות ומי יודע, אפילו הרבות.

בניגוד לתל אביב שהיא איך לומר, עיר מקסימה אבל כעורה, הרצליה נהנית מיופי טבעי, צעיר ורענן.

בשנים האחרונות ישנה זליגה הולכת וגדלה של זוגות צעירים ומשפחות מרחבי תל אביב וגוש דן אל העיר הרצליה. בזכות התדמית המצוינת של העיר. בזכות היותה קרובה למרכז העניינים וחלק חשוב ממרכז העניינים ובזכות זה שתענוג לגור בה.

וכשעוברים דירה להרצליה, רגע לפני שמתחילים החיים החדשים, אתם מחפשים הובלות הרצליה ומתכוננים למעבר הדירה.

כיצד מוצאים הובלות בעיר הרצליה?

באינטרנט ובמדריכי הטלפונים, על כרטיסי ביקור ופליירים בלוחות המודעות, בהמלצות של בני משפחה וחברים.

לפני בחירת חברת הובלות הרצליה חשוב לדעת איזו חברת הובלות אתם מחפשים. הובלה גדולה, הובלה קטנה, הובלה עם מנוף בהרצליה, הובלת פסנתר ועוד.

וכשמאתרים חברת הובלות שמתאימה לביצוע הפרויקט, חשוב כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם נציגיה לתת את מרב הפרטים, ולקבל תשובות לשאלות המעסיקות אתכם בנוגע להובלה.

חיפוש אחר הובלות הרצליה יציג בפניכם רשימה של חברות הובלות. אתם תבדקו לאיזו חברה יש רישיון מתאים וניסיון בהובלה בקנה המידה שלכם.

אספו לכם כמה הצעות מחיר של הובלות הרצליה, השוו ביניהן ובין כל הפרמטרים החשובים, ותבחרו לכם חברת הובלות הרצליה כלבבכם.